מפגשי מורים בבתים  מארחים- יוזמה חדשה בחטיבת אלון

בחטיבת אלון יזם ועד המורים מפגשי מורים בבתים  מארחים. 

המורים המארחים ייצגו את מגוון מורי ביה״ס: ותיקים, חדשים, תושבי העיר,  מורה מטירה, מורה ממושב ועוד. חלוקת הצוות לבתים נעשתה בהגרלה.  הרעיון להכיר את מגוון אנשי הצוות ולא רק את האנשים המקורבים אליי. 

המפגש זימן זירת הכרות אינטימית ומשוחררת. המפגש כלל ״ קמח ותורה״ כאחד. כל מורה הגיעה למפגש עם תבשיל שמאפיין אותה ואת ביתה. 

בנוסף, כללה התכנית פעילות של הכרות מעמיקה בקלפים. 

מנהלת בית הספר: ״כמי שהשתתפה במספר בתים מארחים היה לי נעים לראות את הקשר שנוצר בין המורים, תומכי ההוראה וצוות המנהלה. ערב שכזה מזמן מפגש אינטימי, בלתי אמצעי, חם, פתוח ומחבק. אני מאמינה שמורה שטוב לו ומרגיש שייכות לבית הספר עבודתו והמפגש שלו עם תלמידיו יהיה מכיל, אמפתי ומקבל. 

המפגשים יצרו חיבורים וחברים חדשים בין האנשים. 

 בנוסף, ראיתי את ההשפעה הניכרת של המפגש על קבוצת המורים החדשים בביה״ס. מפגש שכזה מייצר ״קיצור דרך״ להשתלבותו של מורה חדש. 

באופן אישי אני יכולה לספר שבמהלך הערב שיתפתי את קבוצת המורים בסיפור אישי שלי עם מורה מהקבוצה- חבר אישי שלי מתקופת הצבא נהרג במהלך אימון טיסה. לצערי, יחד איתו נהרגו  נווט ושני טייסים נוספים. לימים הסתבר לי שבתו של הנווט עובדת אצלי בבית הספר. הסיפור שעלה בערב הזה היווה עבורי סגירת מעגל.  

קישור לכתבה שהתפרסמה ב-YNET

ידיעות נוספות

הישג ענק לחטיבת "אלון" בתחרות הרובוטיקה

30 באפריל 2024

הישג ענק לחטיבת אלון בתחרות הרובוטיקה קבוצות הרובוטיקה של חטיבת אלון השתתפו השנה בתחרות היוקרתית וגם הפעם קטפו פרסים! שכבה ז' זכתה במקום הראשון בתחרות FIRST FLL בפרס תכנון הרובוט